سیستم Unregistration در تشخیص چهره دوربین های مداربسته پاناسونیک

در مقاله های قبلی به قابلیت های منحصر به فرد در سیستم های تشخیص چهره پاناسونیک و دوربین مداربسته پاناسونیک و آلارم روی تعریف هر شخص به عنوان لیست سیاه اشاره کردیم و در ویدئوی آخر به قابلیت تشخیص لیست سیاه افزار حتی در استفاده از کلاه و عینک دودی و از همه مهمتر ماسک اشاره و نمایش داده شد.

بیشتر بدانید : Face Recognition با ماسک در نرم افزار تشخیص چهره WV-ASF950
بیشتر بدانید : قابلیت‎های دوربین مداربسته و نرم افزارهای پاناسونیک در شرایط کرونا

اما قطعا در بسیاری از مجموعه های حفاظتی به جای استفاده از لیست سیاه نیاز است لیست سفید داشته باشیم و زمانیکه فردی غیر از افراد لیست که می توانند جزو لیست کارمندان باشند، وارد مجموعه شوند، نیاز به آلارم و هشدار ورود افراد غیر داده شود.

در سیستم Face recognition  به این حالتUn Matching یا  Unregistration گفته می شود. . سیستم Unregistration در تشخیص چهره دوربین های مداربسته پاناسونیک یکی از قابلیت های منحصر به فردی است که در این نرم افزار برای دوربین های مداربسته پاناسونیک وجود دارد.

بر خلاف حالت عادی یعنی استفاده از ۲۰ دوربین به ازای هر سرور در حالت لیست سیاه که در سیستمهای تشخیص چهره بی نظیر می‌باشد. اما قطعا در حالت لیست سفید یا Un Matching برای هر سرور در نرم افزار WV-ASF950 شما میتونید حداکثر 10 دوربین را با سیستم Best Shot داشته باشید . این قابلیت های منحصر به فرد در دوربین های مداربسته پاناسونیک سری اکستریم و نرم افزار فوق العاده خاص WV-ASF950 با قابلیت Deep Learning می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

EnglishIran
error: Alert: Content is protected !!