کی پد فوق پیشرفته ستل مدل INT-TSI

این کیپد به لطف صفحه 7 اینچی تاچ که قبلا در انحصار گوشی های هوشمند و تبلت ها بود  بسیار کارا و هوشمند است.شما میتوانید کلیه تجهیزات و امکانات برقی منزل شامل پرده برقی – آبیاری قطره ای – چراغ ها – سیستمهای سرمایشی و گرمایشی و … رو با این دیوایس به صورت گرافیکی کنترل کنید.به لطف پردازنده قوی موجود در این دیوایس و نرم افزار حرفه ای TSI -BUILDER  تمامی امکانات یک سیستم هوشمند منزل قابل اجرا می باشد.

ایده اصلی طراحی این قطعه از تلفن های همراه هوشمند و تبلت بوده است و بر این اساس شما میتونین تمامی آیکن های گرافیکی و دستوری رو روی این قطعه اجرا کنید.
به عنوان مثال ، ابزارک های INT-TSI ممکن است به عنوان کلیدهای کنترل سیستم امنیتی و اتوماسیون و نشانگرهای وضعیت عناصر فردی کل سیستم و همچنین این عملکردها را در یک کلید ترکیب کنند. علاوه بر این ، ساعت ، تاریخ ، دما و سایر ابزارک ها ممکن است نمایش داده شوند. آیکونهای فردی ممکن است به توابع خاص اختصاص داده شود ، بنابراین امکان استفاده بصری از سیستم را فراهم می آورد.( به لطف میکروفن و بلندگو های که روی این دیوایس وجود دارد)

 عملکرد صفحه کلید جدید INT-TSI به معنای کنترل  سیستم دزدگیر و دستگاههای اتوماسیون است. به لطف امکان نمایش تصویر از دوربین های دیجیتال (با هر برندی -فقط نیاز به کد RTSP نیاز است) ، صفحه کلید جدید به یک مرکز امنیتی واقعی تبدیل می شود ، جایی که کارکردهای امنیتی مهم در آن متمرکز شده است.

 این باعث می شود به عنوان مثال برای نمایش روی صفحه نمایش آن تصویر از دوربینی که روی درب ورودی نصب شده است را بررسی کنید که چه کسی در حیاط یا درب ورودی  حرکت می کند.

 یکی از حرکت ها حرفه ای این کیپد هوشمند برای آرم و دیزارم می باشد.

همه ما یک روش ساده برای هک کردن پترن یا کد گوشی ها داریم و آن این است که مسیر لمس صفحه نمایش گوشی رو می بینیم و از این طریق میتوانیم بفهمیم که پترن یه گوشی چه هست.برای این منظور توی این کیپد به صورت رندوم و تصادفی در هربار صفحه کلید مجازی در یه گوشه از نمایشگر ظاهر میشه که امکان اسکن شدن رمز توسط اثر انگشت از بین برود.

در این کیپد شما میتوانید بر اساس پروژه یک یا چند عکس رو برای تصویر پس زمینه انتخاب کنید.مثلا خودم برای بانک سپه  لوگوی این بانک رو برای بک گراند انتخاب کردم که برای کارفرما بسیار دلچسب بود.برای پروژه های مسکونی معمولا یه عکس خانوادگی انتخاب میکنم.

یه مورد خارق العاده دیگه برای این کیپد شخصی سازی برای هر یک از افراد است.

مثلا برای سالمندان یه صفحه شخصی ساده و روان برای فقط آرم و دیزارن کردن و برای دیگر افراد دسترسی کامل به دوربین ها ، سنسورهای دما ، دیدن ترابلها و …

نکته خیلی خیلی مهم و کاربردی توی این کیپد این است که شما میتوانید یه کیپد رو به عنوان MASTER  انتخاب کنید و از طریق باس دیتا ( 4 رشته سیم ، 12 ولت ، COM ,DATA , CLOCK ) به پنل مرکزی اینتگرا متصل می شود حالا اگه بخواهید یک کیپد دیگر درب ورودی یا داخل یکی از اتاق خواب ها نصب کنید میتوانید از طریق کابل شبکه بین این دو کیپد ارتباط برقرار کنید و کیپد دوم رو SLAVE در نظر بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

EnglishIran
error: Alert: Content is protected !!