کاربرد دوربین مداربسته پاناسونیک در استادیوم های ورزشی

قطعا یکی از مهمترین مراکز جهت حفاظت فیزیکی و الکترونیکی محیط های ورزشگاه ها، علی الخصوص استادیوم های ورزشی بین المللی هر کشوری است. البته با توجه به حساسیت های امنیتی بالا در این مراکز و همچنین حضور پر شور تماشاگران بومی و یا غیر بومی در هر کشوری حفظ جان و حفظ شرایط امنیتی در استادیوم ها بسیار حائز اهمیت است. لذا در این مقاله به قسمتی از قابلیت های دوربین های مداربسته پاناسونیک جهت این مهم میپردازیم.

اولین و مهمترین نکته در هر مجموعه ای کنترل ورود و خروج افراد در درب های مشخص شده و همچنین آنالیز آن و همچنین تشخیص ورود و یا خروج افراد با شرایط خاص جهت کنترل بیشتر است، که این مهم توسط سیستم تشخیص و تطبیق چهره دوربین پاناسونیک WV-ASF950 به راحتی امکان پذیر است.

مورد دوم کنترل افراد روی سکو های استادیوم با قابلیت تشخیص کامل چهره است. اصولا این قبیل کنترل ها با دوربین های رزولوشن بالا 4K و به صورت سطحی و آنالیز آن امکان پذیر است و البته در همه موارد جهت کنترل دقیق تر و جزئی تر اتفاقات در همه جای استادیوم ها است که می توان با دوربین های فست دام (Fast Dome) با قابلیت زوم بالا و ارائه تصویر در نور کم و یا مادون قرمز در شرایط نوری بسیار کمتر است.
برند پاناسونیک در این مورد پیشنهاد 2 مدل از دوربین های با زوم بالای WV-X6531N و با مادون قرمز 350 متری با مدل WV-X6533LN می دهد و البته کنترل تصاویر ، رکورد و مانیتورینگ و همچنین مدیریت نرم افزار تشخیص چهره و … توسط سیستم NVR های فوق العاده پاناسونیک مدل WJ-NX400 و نرم افزار مدیریت تصاویر WV-ASM300 و کیبرد کنترل WV-CU980 به بهترین نحو ممکن امکان پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

EnglishIran
error: Alert: Content is protected !!