چرا دوربین مداربسته پاناسونیک

همیشه برای انتخاب یک برند و راه حل برای پروژه های حفاظتی بین افراد اختلاف وجود دارد. برخی از افراد قیمت را موثرترین پارامتر می دانند و برخی سابقه یک برند را. قطعا یکی از مهمترین موارد در انتخاب یک برند قیمت منطقی آن است. اما ما در این مقاله قصد داریم به شما در انتخاب یک برند بهتر و مناسب تر کمک کنیم.
اولین موردی که در انتخاب برند دوربین مداربسته مطرح می شود، کلاس پروژه در لایه های امنیتی و اهمیت آن است. به عنوان مثال شما قصد اجرای یک پروژه خاص را در یک مکان حساس را دارید.

در ابتدا با توجه به حساسیت پروژه و سطح امنیتی آن طراح از بین برند های مختلف در دنیا و سطح برندینگ آنها در کیفیت ، رزومه و ….فیلتر گذاشته و انتخاب خود را محدود می کند. پیشنهاد کارشناسان شرکت حفاظت الکترونیک عرفان به عنوان نماینده رسمی دوربین های مداربسته پاناسونیک در ایران، دوربین مداربسته پاناسونیک را به عنوان برند برتر در اکثر نیازمندیهای پروژه است.

مورد بعدی تنوع کارایی و امکانات برند مورد نظر، از لحاظ رزولوشن و بقیه موارد است. لذا هر چقدر که تنوع محصولات برند دوربین، دست طراح را برای انتخاب مدل های بیشتر و کامل تر از لحاظ لنز و رزلوشن و … باز بگذارد قطعا انتخاب مشتری راحت تر و کاربردی تر خواهد بود . شرکت پاناسونیک با ارائه بالاترین و بیشترین تنوع در دوربین مداربسته قطعا یکی از بهترین انتخاب ها، برای هر مشاور و یا طراح سیتم های نظارت تصویری است.

یکی دیگر از مهمترین موضوعات شرکت ارائه دهنده، کالا و خدمات آن در ایران است. قطعا در انتخاب یک برند کارفرما و یا طراح شرکتی را برای این موضوع انتخاب خواهد کرد، که در زمینه های مختلف کارآمدتر باشد. موجودی کالا و از آن مهمتر گارانتی واقعی سیستم ها و همچنین قدرت ارائه خدمات فنی مهندسی در راستای کالای ارائه شده از مهمترین دلایل ، انتخاب آن تامین کننده است. شرکت حفاظت الکترونیک عرفان با رزومه ای عالی در زمینه تامین و تجهیز دوربین های مداربسته پاناسونیک و همچنین طراحی و مشاوره و خدمات فنی در کلی زمینه و ارائه گارانتی طلایی عرفان برای دوربین مداربسته پاناسونیک، قطعا بهترین انتخاب برای دوست داران برند برتر دوربین مداربسته یعنی پاناسونیک است.

در ادامه بحث انتخاب شرکت ارائه دهنده محصول نکات مهمی از جمله ارائه دفترچه و فیلم های فارسی آموزشی که بسیار مهم و کمک کننده است، مطرح می شود. همچنین دسترسی آسان به فریم ورهای دوربین ها و رکودرهای محصولات نظارت تصویری پاناسونیک علی الخصوص دوربین های تحت شبکه پاناسونیک و همچنین امکان ارائه خدمات فنی در آینده سیستم نصب شده و بسیاری از موارد دیگر.

قطعا اگر قرار بر این باشد شاخص ترین علت انتخاب دوربین مداربسته پاناسونیک نسبت به همه برند های دنیا مطرح شود، MTBF و یا عمر مفید تجهیزات پاناسونیک است. این مهم علی الخصوص در دوربین های متحرک بیشتر نمایان می شود. در اینصورت در بلند مدت خریدار و یا کارفرمای پروژه، آینده بهتری برای سیستم نظارت تصویری خود خواهد دید . چه از نظر کیفیت تصاویر و چه از نظر هزینه.

یکی از مهمترین دغدغه های طراحان هر پروژه علی الخصوص پروژه های بزرگ انتخاب یک سیستم خوب ، خوش قیمت و قابل اعتماد جهت رکورد سیستم است. در سیستمهای نظارت تصویری پاناسونیک با وجود داشتن NVR های استند الون لینوکس بیس، با قابلیت مدیریت تعداد بسیار بالای دوربین و میزان هارد مورد نیاز به مشتری این امکان را می دهد که با خیال آسوده به کاربری موثر سیستم در حال و آینده امید داشته باشد.

 

در ادامه لازم به یادآوری است که دوربین های مداربسته پاناسونیک با ارائه بهترین تصویر و رزولوشن در روز و شب ، پردازش تصویر بی نظیر ، بالاترین WDR ، ارایه استریم های متنوع جهت مدیریت تصویر و مانیتورینگ ،تکنیک های برتر در فشرده سازی تصویر و کاهش پهنای باند و متعاقب آن افزایش میزان رکورد ، ارائه طلق های انحصاری ضد آب برای دوربین های بیرونی Clear Sight Coating ،فیزیک بسیار مناسب مستحکم با اریه تکنولوژی ویژه ضد ضربه IK10 و طراحی ویژه دوربین های خود علی الخصوص دوربین های بیرونی و همچنین قابلیت منحصر به فرد الکترولیز بخار آب داخل دوربین در شرایط ویژه ، بهانه و دلیلی را برای انتخاب برند دیگر علی الخصوص در شرایط سخت را باقی نمی گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

EnglishIran
error: Alert: Content is protected !!