ویدیو اینسایت Video insight یکی از راهکارهای ضبط و مدیریت تصاویر دوربین مداربسته

یکی از راهکارهای ضبط و مدیریت تصاویر دوربین های مداربسته استفاده از نرم افزار VMS و یا مدیریت تصاویر است . از جمله برند‌های مطرح برند Genetec , Milstoneو نرم افزار مدیریت تصاویر ویدیو اینسایت Video insight است.

اصولا علت انتخاب VMS ها امکان ضبط و مدیریت تصاویر و همچنین ارتباط سیستم‌های نظارت تصویری با سیستم‌های اکسس کنترل و یا پیجینگ و … است.
در راه اندازی نرم افزار‌های مدیریت تصاویر موارد بسیاری از قبیل برند دوربین‌های پروژه و تعداد آن و همچنین رزلوشن و یا فرمت فشرده سازی H.265 و یا H.264 و یا فریم دوربین و همچنین قابلیت های مورد نظر دوربین‌ها از قبیل سیستم‌های هوشمند و یا ویدیو آنالایتیک تشخیص چهره …و همخوانی آن با نرم افزار مدیریت تصاویر چه از طریق ارتباط مستقیم از طریق نام خود دوربین و یا Onvif است.

در این مورد به روز بودن نرم افزار در ابتدای پروژه و در طول سال های آینده بسیار مهم است و البته لیست برند ها و مدل های دوربین و ساپورت قابلیت های دوربین ها در نرم افزار مدیریت تصاویر از نکات بسیار مهم است .در نرم افزار ویدیو اینسایت این مهم بالغ بر 160 برند تولیدکننده دوربین و 5600 دوربین مداربسته است. در ضمن نرم افزار VideoInsight پروتکل‌های Onvif S/G/T راساپورت می‌کند و امکان ساپورت هوش مصنوعی دوربین‌های مداربسته را با VCA امکان پذیر میسازد.


یکی از مهمترین نکات در کاربری نرم افزارهای مدیریت تصاویر میزان سخت افزار مورد نیاز بسته به تعداد دوربین و رزولوشن و فریم دوربین‌ها است که این مهم در نرم افزار Video Insight ویدیو اینسایت به مراتب سبک تر و نیاز کمتری به سخت افزار جهت سرور و یا کیس مرکزی نرم افزار است.


از نکات مهم دیگر در نرم‌افزار ویدیو اینسایت نصب بسیار ساده و رابط کاربری و اپراتوری آن است و کافیست تجربه کار با نرم افزارهای مدیریت تصاویر غیر از برند ویدیو اینسایت را داشته باشید تا به این موضوع پی ببرید ، در نرم افزار ویدیو اینسایت Video insight شما هیچ گونه محدودیتی از لحاظ تروپورت روی یک سیستم عامل را ندارید.


از نکات بسیار مهم و حائز اهمیت در نرم افزار ویدیو اینسایت Video insight قدرت در مانیتورینگ و اجرای سیستم ویدیو وال ، ایجاد لایه‌های نامحدود و نمایش 64 کانال تصویر در لایه در پروژه های بزرگ جهت مونیتورینگ های پیشرفته میباشد .

دیدگاهتان را بنویسید

EnglishIran
error: Alert: Content is protected !!