قابلیت منحصر به فرد Best Shot دوربین های پاناسونیک در تشخیص چهره

از قابلیت های منحصر به فرد در سیستمهای تشخیص چهره (Face detection) دوربین های مداربسته برند پاناسونیک این نکته که بر خلاف برندهای دیگر در محدودیت تعداد استفاده دوربین برای هر سرور (حدودا ۴ دوربین) می‌باشد، می‌توان تا ۲۰ عدد دوربین با یک سرور اشاره کرد و این مهم با تکنولوژی تشخیص بهترین عکس در دوربین‌های پاناسونیک امکان پذیر شده است.

در دوربین های پاناسونیک با افزودن نرم افزار جانبی SAEASF Best Shot و رجیستر کردن آن، به شما این امکان را می‌دهد تا در هنگام گرفتن عکس به طور مثال “۳ عدد در یک زمان” یکی از عکس ها با کیفیت و زاویه مناسب تر به سرور ارسال گردد.لذا بار پردازش در سرور بسیار کاهش پیدا کرده و امکان افزایش تعداد دوربین بر روی یک سرور در یک پروژه مهیا می‌شود.

البته این نکته نیز جای اشاره دارد در زمان تنظیم سیستم بر روی لیست سفید به جای لیست سیاه این تعداد به ۱۰ عدد کاهش پیدا می‌کند،

همچنین نکته دیگر در خصوص SAEASF این است که تایپ (type) این نرم افزار برای مدل های مختلف دوربین های پاناسونیک متفاوت می باشد. به طور مثال برای سری های اکستریم تایپ ۴ و برای سری های قبل تر Enhanced تایپ ۲ می‌باشد . لذا پیشنهاد ما این است که قبل از انجام تنظیمات با کارشناسان شرکت حفاظت الکترونیک عرفان نماینده رسمی پاناسونیک در ایران تماس گرفته و مشاوره بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

EnglishIran
error: Alert: Content is protected !!