دوربین های مداربسته پاناسونیک سری U

کمپانی پاناسونیک جهت حفظ بازار، اقدام به تولید دوربین‌های مداربسته سری U کرده است . این دوربین‌ها با ماهیت ذاتی دوربین های نسل اکستریم و با کاهش برخی قابلیت ها کم اهمیت تر باعث کاهش قیمت پایه این دوربین ‌ها شده است . لازم به ذکر است این دوربین‌ها فقط قادر به پشتیبانی فشرده سازی H.265 می باشند، اما همچنان از قابلیت برتر اسمارت کدینگ بهره می برند و در سری های وری فوکال موتورایز می باشند.

این دوربین‌ها همچنان قابلیت مموری را دارا میباشند . این سری دوربین‌ها فقط Poe ساپورت می باشند و نمیتوان با ولتاژ آنها را تغذیه کرد . دوربین‌های مداربسته پاناسونیک سری U دارای ورودی و خروجی صدا و آلارم نمی باشند، لذا مدیریت صدا و رله ورودی و خروجی جهت پروژه های هوشمند ندارند . در ضمن دوربین‌های این نسل مانند دوربین‌های نسل اکستریم قابلیت افزودن آنالایتیک به صورت جداگانه رو دارا نمی باشند . همچنین میزان جبران سازی نوری در این دوربین‌ها نیز کمتر شده و از 144db که در دوربین‌های نسل اکستریم می‌باشد به 120db کاهش پیدا کرده . البته این دوربین‌ها همچنان مجهز به تنظیم خودکار منو iA می باشند.

این دوربین ها هر چند از لحاظ فیزیکی خیلی شبیه نسل اکستریم هستند، اما تغییر رنگی به سمت سفیدی دارند . و البته میران IR هوشمند در این سری دوربین‌ها 30 متر می‌باشد . البته دوربین‌های سری U از سری های درجه یک دوربین‌های مداربسته پاناسونیک با عمر مفید بسیار بالا ، حتی تا 36 سال را دارا می‌باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

EnglishIran
error: Alert: Content is protected !!