دوربین مداربسته پاناسونیک و ماتریکس WJ-SX650

شاید خیلی از بزرگواران تجربه استفاده از دوربین‌های مداربسته آنالوگ پاناسونیک را نداشته باشند اما اگر از دوستان قدیمی سوال بشه شاهکار پاناسونیک در سیستمهای مرکزی و مدیریتی آنالوگ کدوم سیستم بود قطعا همه به ماتریکس WJ-SX650 اشاره خواهند کرد.

این سیستم با حالت پایه ۳۲ ورودی دوربین و ۱۶ خروجی مونیتور در واحد اصلی WJ-SX650 و قابلیت اضافه کردن یک برد ورودی ۳۲ دوربین و یا برد خروجی ۱۶ مونیتوری قابلیت تبدیل به مدل های ۶۴۱۶ و یا ۳۲۳۲ در کیس اصلی را دارا می‌باشد و همچنین با اضافه کردن حداکثر 3 عدد کارد کیج توانایی ساپورت ۲۵۶ ورودی و ۳۲ خروجی را دارا می‌باشد . جهت کنترل دوربینها و یا تنظیمات محدود این سیستم ماتریکس می‌توان از کیبرد کنترل WV-CU650 از طریق Ps Data و یا TMNL ترمینال استفاده کرد و البته جهت تنظیمات کامل تر مانند سطح دسترسی و کنترل آلارم ها بایستی از طریق کابل rs232 و کامپیوتر و نرم افزار SX650 Administrator استفاده نمود.

ارتباط دوربین های پاناسونیک چه کنترل دوربینهای متحرک و یا وارد شدن به منوی دوربین از طریق کابل کواکسیال و یا ترکیب کابل کواکسیال جهت تصویر و دیتا جهت کنترل و منو دوربین می‌باشد . هر برد ورودی ماتریکس دارای ۴ پرت دیتا جهت ارتباط RS485 می‌باشد که هر برد rs485 Camera جهت ارتباط با فقط ۸ دوربین می‌باشد و آدرس باینری دوربین فقط 1 تا 8 می‌باشد که در تنظیمات ماتریکس دقیقا پرت rs485 Cam هر دوربین باید مشخص شود . از دیگر قابلیت های این سیستم امکان یکپارچه سازی با رکورد های RT416 و یا HD716 آنالوگ می‌باشد جهت دریافت تصاویر مولتی اسکرین و یا بازبینی تصویر و البته این سیستم با امکان استفاده برد شبکه و سرور و نرم افزار ASC970 می‌تواند تا ۶۴ خروجی افزایش پیدا کند و همچنین امکان ارتباط با سیستمهای شبکه را نیز دارا می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

EnglishIran
error: Alert: Content is protected !!