دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-S1570L

دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-S1570L محصول جدید پاناسونیک با قابلیت ضبط تصاویر 4K ،از سری دوربین های نسل Extreme پاناسونیک و با قابلیت فشرده سازی H.265 و همچنین امکان H.264 و با قابلیت ویژه فشرده سازی تصویر یعنی داینامیک اسمارت کدینگ است. این دوربین با ظاهر بسیار ویژه و منحصر به فرد در محصولات دوربین های مداربسته پاناسونیک است.
این دوربین علاوه بر باکس پشت دوربین جهت سر بندی اتصالات و همچنین قابلیت انعطاف پذیری فوق العاده و منحصر به فردی در زاویه بندی دوربین بر روی دیوار سقف و یا دکل را دارد. دوربین های بولت سری Extreme پاناسونیک با استاندارد مقاومت در برابر خاک و آب IP66 و استاندارد مقاوم در برابر ضربه IK است.

  • این دوربین پشتیبانی ار پروتکل G , S , T را دارا است.
  • حداقل نور مورد نیاز در حالت رنگی و سیاه سفید Color : 0.09 lx , BW : 0.05 lx است.
  • این دوربین دارای لنز موتوردار با فاصله کانونی  4.3mm – 8.6mm که در حالت 16:9 تصویر 53° (TELE) – 104° (WIDE) را در حالت واید و تله خواهد داشت.
  • میزان WDR این دوربین با توجه به رزولوشن بالاتر، کمتر از نمونه های 3 مگاپیکسل و برابر 120 دسی بل است.
  • این دوربین دارای بدنه آلومینیوم و سان شیلد پلی کربن است، که استاندارد ترین حالت هوزینگ (Housing) یک دوربین است. لذا به شما اجازه می دهد تا در دمای 40- درجه تا 60+ درجه سانتی گراد استفاده گردد.
  • این دوربین دارای ورودی و خروجی صدا جهت مدیریت هر چه بهتر در پروژه های هوشمند سازی با سیستم نور و آلارم و صدا است.

این دوربین با قالبیت مادون قرمز هوشمند تا 40 متر و همچنین ارایه تصویر رنگی در نور بسیار کم با تکنولوژی Color Night Vision است. در ضمن به صورت آپشنال امکان پردازش تصویر با نرم افزار WV-SAE200 را دارا است.

دیدگاهتان را بنویسید

EnglishIran
error: Alert: Content is protected !!