امنیت و آرامش با دوربین مداربسته پاناسونیک

یکی از حقوق اولیه در هر جامعه ای احساس امنیت و آرامش است. لذا یکی از ابزارهای افزایش ضریب امنیت استفاده از دوربین های مداربسته در سطح شهر ، مغازه ها و فروشگاه و منازل … است، تا بتوان با استفاده از تکنولوژی های مختلف از بروز حادثه جلوگیری کرد .لذا استفاده از دوربین مداربسته همانند بیمه است، که البته گاها جنس و قیمت و خروجی بیمه نامه ها کاملا متفاوت است .اما نکته حائز اهمیت هنگامی که در خصوص دوربین های مداربسته صحبت می‌کنیم، در تفاوت محصولات در این صنعت است.
شاید این دوربین ها به صورت ظاهری خیلی شبیه هم باشند، اما مساله اصلی به ظاهر دیده نمی‌شود .اما سوال این است که آیا ارزان بودن یک دوربین مداربسته، علی الخصوص دوربین های بیرونی، ارزش آن را دارد که شما برای نگهداری و تعمیر و خدمات وقت و هزینه بیشتری انجام دهید؟

.متاسفانه یکی از مواردی که مطرح نشده و یا به صورت غیر واقع مطرح می شود، MTBF و یا عمر مفید تجهیزات است. که قطعا در دوربین های مداربسته پاناسونیک این عدد بالاترین و مستندترین موضوع است. لذا باید توجه داشت که دوربین هایی که ساخته می شوند، هرکدام مناسب محیط های مختلف ساخته شده اند. مثلا برای محیط های داخلی و یا بیرونی ، ضد ضربه بودن، ضد لرزش بودن و یا توان دمای کارکرد در بازه های بالا یا پایین این دوربین.
تمامی این موارد در دوربین مداربسته پاناسونیک علی الخصوص دوربین های بیرونی مورد توجه قرار می گیرد و علاوه بر با کیفیت بودن و تست های کنترل و عملکرد در خصوص دما و ضد ضربه بودن IP66 و … مجدد در بهترین حالت بسته بندی جهت ارسال به نقاط مختلف دنیا آماده سازی می شوند.

 

مورد بعدی برای هر شخص یا شرکت مساله زمان است. شما اگر یک پروژه بسیار بزرگ داشته باشید، یکی از مهمترین موارد در اجرای پروژه، مدت زمان لازم برای نصب و آپدیت و تنظیم و .. برای تعداد بالای دوربین است. دوربین های مداربسته پاناسونیک با توجه به کیفیت بسته بندی Easy Packaging و همچنین خاص بودن آن و نرم افزار های منحصر به فرد این شرکت در آپدیت و تنظیم کلی و علاوه بر آن، طراحی فوق العاده در نصب با کیفیت و ساده این امکان را به شما می‌دهد، تا در کمترین زمان ممکن بهترین خروجی را داشته باشید.

از دیگر نکات که یکی از مهمترین مواردی است که هزینه و زمان نگهداری را بسیار کاهش می‌دهد، هزینه نگهداری و تمیز کردن طلق های دوربین های بیرونی است، که این مساله در دوربین های مداربسته پاناسونیک با تکنولوژی ClearSight Coating بسیار ارزان تر و راحت تر و کم هزینه تر انجام می شود. تمیز نبودن طلق علی الخصوص در هنگام شب و همراه با مادون قرمز بسیار مشهود و آزار دهنده است.

از موارد مهم دیگر که در کمپانی پاناسونیک به صورت انحصاری مورد استفاده قرار می‌گیرد، تکنولوژی الکترولیز و با نام Dehumifidication است. این تکنولوژی موجب از بین بردن رطوبت داخل دوربین ها در شرایط بسیار خاص می‌شود، که در دوربین های دیگر با استفاده از رطوبت گیر های پلاستیکی با مشکلات بسیار مواجه است.

متاسفانه مورد بسیار مهمی که گاها اصلا به آن دقت نمیشه موضوع اهمیت امنیت اطلاعات و مسائل سایبری برای دوربین های مداربسته است. دوربین های مداربسته پاناسونیک با بالاترین ضریب امنیت و حفظ اطلاعات خیال شما را از این بابت راحت خواهد کرد.

لذا در انتخاب دوربین مداربسته خود بسیار دقت کنید، زیرا در نهایت در نظر داشته باشید که امنیت قیمت ندارد! زیرا دقیقا زمانیکه شما در شرایط خاص قرار می‌گیرید و نیاز به سیستم خود دارید، بسیاری از محصولات ضعیف در خصوص کیفیت پایین تصویر علی الخصوص در شب و در حرکت و یا بسیاری از موارد دیگر مانند نبودن رکورد و یا از بین رفتن زمان دقیق و یا حذف ناخود آگاه رکورد و یا مشکلات امنیت و سایبری و … شما را دچار بحران خواهد کرد و هرگز کمک کننده شما نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

EnglishIran
error: Alert: Content is protected !!