استوریج در دوربین مداربسته پاناسونیک

فرض کنید شما قصد اجرای یک پروژه بزرگ با حدودا 300 عدد دوربین دارید و کارفرمایی شما نیاز به ذخیره سازی حدودا 3 ماهه دارد . حال با در نظر گرفتن همه موارد مورد نیاز جهت محاسبه میزان هارد از قبیل تعداد دوربین ، رزولوشن تصویر ، فریم و میزان صحیح تروپوت مورد نیاز در بهترین حالت تصویر و بسیاری از موارد مهم و بستگی به برند دوربین مداربسته شما 2 انتخاب خواهید داشت .

راه حل اول

در صورتیکه برند دوربین مداربسته پاناسونیک و یا برندی باشد که سولوشن NVR با تعداد بالا و میزان هارد بالا داشته باشد شما به راحتی با انتخاب صحیح NVR هایی با تروپوت بالا 640 Mbit مانند NVR WJ-NX400 و همچنین واحد های ارتقا هارد و استوریج که در پاناسونیک به نام Extension Unit WJ-HXE400 میباشد میتوانید به راحتی و آسودگی خیال هارد های مورد نظر خود را برای 3 ماه رکورد داشته باشد در این سیستم به راحتی شما میتوانید برای هر 64 عدد دوربین تا 324 ترابایت هارد داشته و میزان رکورد را در حالت عادی تا حدود 8 ماه به بالا داشته باشیم و صد البته با تکنولوژی های فشرده سازی H.265 و همچنین تکنولوژی های پیشرفته کاهش پهنای باند مانند داینامیک اسمارت کدینک دوربین های پاناسونیک سری Extreme میتوانید میزان زمان رکورد را به مراتب افزایش دهید .

راه حل دوم

در سولوشن دوم که بسیاری از برند های معتبر به دلیل نداشتن NVR های با قابلیت و ظرفیت بالا هم درگیر آن میباشند استفاده از نرم افزار ها و سرور ها و افزایش دهنده های هارد میباشد . در این مسیر شما در ابتدا بایستی دنبال نرم افزار مورد اطمینان با هزینه ای بالا و نگهداری و خدمات زیاد باشید و از طرفی جدایی از تعداد سرور های بسیار بالا و واحد های افزایش دهنده هارد بایستی نگران اصالت سرور ها و انکلوژر های هارد و از طرف دیگر هزینه ای سرسام آور تهیه سرور ها و افزایش دهنده های هارد باشید.

هر چند در بسیاری از پروژه ها به دلایل مختلف از قبیل چند برندی سیستم اجبار استفاده از نرم افزار ها برای شما بسیار منطقی میباشد ، اما نمیتوان پنهان کرد بسیار از برند های نرم افزار در دنیا شما را درگیر محدودیت پهنای باند روی هر سیستم و یا نیاز به منابع سنگین سخت افزاری میکند . در کل نتیجه بحث به جایی میرسد که شما در نهایت به این نتیجه میرسید که با دوربین مداربسته پاناسونیک حتی با قیمتی بالاتر علاوه بر اینکه شما را در آینده از عمر ، عملکرد دوربین ، کیفیت و امنیت و… بیمه خواهد کرد میتواند سولوشنی ارزانتر از سرور و نرم افزار برای رکورد ارایه دهد.

در نهایت شما با انتخاب دوربین مداربسته پاناسونیک و تکنولوژی های منحصر به فرد در کاهش پهنای باند و سیستمهای رکورد فوق العاده و منحصر به فرد از لحاظ ماندگاری در رفتار و میزان تروپوت و همچنین میزان ساپورت هارد میتوانید بهترین سولوشن را به مشتری خود ارایه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

EnglishIran
error: Alert: Content is protected !!