مرحله اول طراحی و مفهوم و کاربرد نرم افزار تشخیص چهره پاناسونیک WV-ASF950

در ابتدا بایستی در نظر داشته باشید قبل از کاری استفاده از سیستم یکپارچه دوربین و رکوردر و نرم افزار های پروسس و مانیتورینگ پاناسونیک بسیار فرآیند کار رو موثر و راحت تر می سازد.
لذا استفاده از نوع دوربین که انتخاب دوربین باکس WV-S1131 و لنز تله بهترین پیشنهاد می‌باشد ، در ضمن انتخاب ارتفاع دوربین جهت کاهش زاویه عمودی برخورد تصویر با صورت شخص بسیار نکته مهمی می‌باشد.
همچنین انتخاب محل ورودی که مشکل تضاد نوری نداشته باشد انتخاب صحیح تری می‌باشد . حال دوربین‌های شما آپدیت شده و SAEASF در دوربین اکتیو می‌باشد و دوربین در NVR رکورد می‌شود و در نرم افزار مانیتورینگ WV-ASM300 مانیتور می‌شود و نرم افزار با لایسنس ASE231 امکان ماینتورینگ نرم افزار WV-ASF950 را دارا می‌شود.

شما با داشتن سروری که حداقل کارت گرافیک Quadro P5000 (اجباری) دارد می‌توانند تا ۲۰ عدد دوربین را در نرم افزار WV-ASF950 اد کنید تا دوربین شما با دیدن صورت و Best shot عکس ها را در سرور ذخیره سازد . در صورت انجام صحیح تنظیمات و حداقل مشخصات سرور با سرچ Face در نرم افزار مونیتورینگ ASM300 تصاویر عکس گرفته شده برای هر دوربین با زمان بندی نمایش داده می‌شود و شما می‌توانند با انتخاب هر عکس و یا دوربین مورد نیاز و زمان بندی شخص مورد نظر را سرچ کرده و با کلیک بر روی هر عکس ویدیوی رکورد شده را پلی کرده ‌مشاهده نمود.

حال در صورت تعریف هر شخص به عنوان لیست سیاه از عکس های سرچ شده و یا عکس منتخب در کامپیوتر می‌توان با حضور آن صدای نرم افزار و یا پاپ آپ تصویر مهیا شود .دوستان در نظر داشه باشند تاکید می شود آنتی ویروس و فایروال سیستم بایستی قطع باشد و پیشنهاد می شود در هر فرآیندی نرم افزار ها ریست و با Stop/Start شوند که در صورت انجام بدون مشکل این فرآیند ها به درستی انجام گرفته است.

به زودی کلیه مراحل توسط کارشناسان شرکت حفاظت الکترونیک عرفان نماینده دوربین های مداربسته پاناسونیک ایران تقدیم دوستان خواهد شد.

One comment on “مرحله اول طراحی و مفهوم و کاربرد نرم افزار تشخیص چهره پاناسونیک WV-ASF950”

  1. حسن اسماعیلی
    حسن اسماعیلی:

    سلام عالی هست خیلی زحمت کشیدین هم بلحاظ طراحی خیلی شکیل وهم بلحاظ فنی خیلی کامل سپاس از زحماتتون

دیدگاهتان را بنویسید

EnglishIran
error: Alert: Content is protected !!