شرایط بهره مندی از کارت گارانتی
لازم است قبل از روشن کردن دستگاه چه در صورتی که به تنهایی از آن استفاده شود و چه بخشی از یک سیستم باشد در هر حالت دستور العمل مربوط به عملکرد،تنظیم و نصب دستگاه به دقت مورد مطالعه قرار گیرد.
دستگاه شما تحت شرایط زیر شامل خدمات گارانتی خواهد بود در صورتیکه در شرایط عادی استفاده از دستگاه بر اساس دستور العمل مربوطه و رعایت نکات مطروحه، در زمان گارانتی دچار نقص و خرابی شود.
- دروهله اول دقت فرمائید که که در زمان خرید ،دستگاه شما کار خود را بطور صحیح و کامل انجام میدهد و اینکه تنظیم نصب و راه اندازی آن توسط پرسنل فنی ذیصلاح انجام می گردد.
- این کارت گارانتی تا تاریخی که روی آن درج شده است معتبر میباشد.
- این ضمانت شامل تجهیزات ساخت پاناسونیک بوده و شامل لوازم جانبی نیست ( مثلا : لنز و هارد و باطری و نظایر آنها)
- دقت فرمایید که شماره سریال دستگاه با شماره سریال مندرج در کارت گارانتی شما مطابقت داشته باشد.
- لازم است همانطور که ذکر شد مفاد مندرج در دستور العمل دستگاه به دقت رعایت گردد تا از صدمات احتمالی جلوگیری و در عین حال از تمام امکانات و مزایای دستگاه استفاده شود .
- دستگاه معیوب میبایست با ارائه اصل کارت گارانتی به همراه لوازم جانبی ضروری به هزینه خریدار به مرکز خدمات این شرکت تحویل شود .
- لازم است پس از تحویل ” رسید” رسمی مربوطه از مسئول اخذ گردد.
- لطفا توجه فرمایید که موارد زیر شامل خدمات کارت گارانتی نمی باشد :
- صدمات ناشی از حرارت بالا ، گرد و غبا ، ورود مایعات،رطوبت بالا ونظایر آن خارج از مشخصات فنی
- صدمات و عیوب ناشی از شرایط قهری ، رعد و برق ،نوسانات شدید الکتریکی ، ضربات میکانیکی، حمل ونقل نا مساعد و نظایر آن که ربطی به کارخانه سازنده ندارد .
- صدمات و عیوب ناشی از عدم رعایت دستور العمل دستگاه ویا نصب توسط افراد نا وارد و عدم استفاده صحیح ویا باز شدن مکانیکی آن حتی توسط افراد متخصص خارج از مرکز خدمات این شرکت.
- مخدوش بودن شماره سریال و عدم تطبیق آن با مدارک فنی و سوابق صادراتی پاناسونیک
- عدم کارکرد دستگاه به علت SET-UP غلط یا عدم آگاهی و شناخت نرم افزار مربوطه
- در صورت امکان جهت تسریع در خدمات فنی PPSC ، شرایط بهره برداری و موقیعت دستگاه در زمان وقوع خرابی را با قید تاریخ و زمان ، ترجیحا” بصورت مکتوب اعلام فرمایید.
- در خصوص دوربین های متحرک بیرونی تحت شبکه پاناسونیک(WV-SW598 /WV- SW395/ WV- SW396) گارانتی در صورت عدم استفاده از سوئیچ POE یا پاورهای این شرکت مورد قبول نمی باشد.
- در خصوص دوربین های 12 ولتی استفاده از پاورهای سوئیچینگ استاندارد ضروری است.
- مرکز خدمات این حق را برای خود محفوظ میدارد که از قبول دستگاه خارج از شرایط گارانتی (فوق الذکر) خودداری نموده و یا هزینه های خدمات فنی و قطعات یدکی مصرفی و همینطور خدمات نرم افزاری مربوطه را بطور کامل دریافت نماید .
گارانتی طلایی عرفان
لیست خدمات شرکت عرفان
• تامین قطعات اصلی
• تعمیر و تعویض قطعات در سریعترین زمان ممکن
• عیب یابی با لوازم تعمیر پیشرفته برای شناسایی و رفع مشکلات
از همان ابتدای امر نگاهمان را به چشم اندازی دورتر دوختیم ، سرعت عمل و دقت را چاشنی خدمات خود ساختیم و با بهره گیری از مهندسان مجرب در کنار بهرهمندی از بهروزترین تکنولوژیها، خدمات تعمیر و تعویض سخت افزار را در سریعترین زمان، با بهترین کیفیت ارایه خواهیم داد.
- پشتيبانی مستمر و ۲۴ ساعته در تمامی روزهای سال
- پشتيبانی از طریق تلفن، گفتوگویای آنلاین، ايميل و پشتیبانی حضوری در محل مشترک
- استفاده از ابزارهای متنوع فناوری اطلاعات برای ارايهی خدمات پشتيبانی
- برگزاری دوره آموزشی بصورت آنلاین و حضوری در محل مشترک
- آنالایتیک WV-SAE200
- ASF950 Face detection
- PSSCT
- ASM300
- Mobile Software Panasonic
- Easy ip setup Panasonic
- Onvif Configuration tools
- Panasonic’s New System Design Tool
- ConfX – DloadX – GuardX – Stam – Perfecta Soft – Acco Net
شرکت حفاظت الکترونیک عرفان در زمینه خدمات طراحی پروژه ، مشاوره فنی و مهندسی . برمبنای ضوابط داخلی و بین المللی اقدامات مناسبی را جهت استقرار نگاه مهندسی و کارشناسی در پروژه ها به عمل آورده است ، بر این مبنا خدمات طراحی ، مشاوره فنی و مهندسی در شرکت ارائه میگردد.