نور مادون قرمز هوشمند زوم شونده در دوربین مداربسته متحرک پاناسونیک

در این مقاله قصد داریم در خصوص اهمیت نور مادون قرمز با کیفیت در دوربین های مداربسته متحرک پاناسونیک صحبت نماییم.
قطعا برای ما تصویر رنگی و یا سیاه سفید در نور کم و یا بسیار کم به مراتب قابل قبول تر می‌باشد ، اما باید پذیرفت که در شرایط بدون نور طبیعی چاره ای جز استفاده از نور مادون قرمز نیست.

اما در این شرایط قطعا هوشمندی و قدرت مادون قرمز در فواصل مختلف بسیار در تصویر موثر است و همچنین در شرایطی که از دوربین متحرک با لنز زوم استفاده شود، این مبحث بسیار خاص تر و قطعا موثرتر خواهد بود.

شرکت پاناسونیک با تولید دوربین Aero PTZ و نور مادون قرمز با قابلیت زوم شدن تا ۱۵۰ متر قدرت خود را به رخ رقیبان کشانده است که از برتری های خاص این دوربین استفاده از برف پاکنی است که علاوه بر لنز دوربین ، IR را هم تمیز می‌کند.

بعد از تجربه بسیار موفق کمپانی پاناسونیک در خصوص تولید نور مادون قرمز با قابلیت زوم ۱۵۰ متری ،در ادامه این کمپانی اقدام به تولید دوربین فست دام WV-X6533LN با قابلیت لنز به همراه زوم ۴۰ برابر و نور مادون قرمز با قابلیت زوم ۵ مرحله ای تا ۳۵۰ متر نمود . البته این دوربین با توجه به داشتن تکنولوژی ارائه تصویر رنگی در نور بسیار کم ( Color Night Vision ) دارای تصویر رنگی و بسیار عالی می‌باشد ،بنابراین در شرایط بدون نور بسیار موثر و مورد نیاز است.

دیدگاهتان را بنویسید

EnglishIran
error: Alert: Content is protected !!