نرم افزار WV-ASM300 دوربین مداربسته پاناسونیک

همان طور که در مطالب قبل به مفصل توضیح داده شد، نرم افزار WV-ASM300 دوربین‌های مداربسته پاناسونیک جهت مدیریت دوربین ‌های نسل H.265 پاناسونیک طراحی و ارائه شده است.بنابراین در صورتیکه پروژه شما از NVR های نسل اکستریم استفاده می کند، می بایست برای مانیتورینگ از نرم افزار WV-ASM300 استفاده کنید.

این نرم افزار علاوه بر NVR های سری اکستریم از NVR های نسل قبل که ساپورت کننده H.264 هستند، را نیز پشتیبانی می‌کند. در واقع این نرم افزار کامل شده نرم افزار قدیمی تر، یعنی WV-ASM200 است.

اولین تفاوت بر خلاف مدل قبلی که تنظیمات و‌ مانیتورینگ در ۲ قسمت مجزا قرار داشت ، در این نرم افزار یکپارچه شده است. شما با داشتن لایسنس اصلی علاوه بر Operation و Map امکان استفاده از کیبرد کنترل را نیز خواهید داشت و نیاز به لایسنس اضافه تر ندارد.

شما با دریافت لایسنس WV-ASE202 می توانید ۶ خروجی تصویر را که جمعا شامل ۶۸ تصویر در ۵ خروجی شامل اپریشن (Operation) و ۴ عدد لایو و یک تصویر هم برای Map مدیریت کنید.
در نرم افزار WV-ASM300 با اضافه کردن لایسنس WV-ASE231 می‌توانید مانیتورینگ سیستم تشخیص چهره WV-ASF950 را نیز داشته باشید . در ضمن با استفاده از لایسنس WV-ASE306 می‌توانید سروری که با نرم افزار ویدئو اینسایت (Videoinsight) تجهیز شده را همانند NVR های پاناسونیک در نرم افزار مانیتورینگ WV-ASM300 اضافه کرده و نمایش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

EnglishIran
error: Alert: Content is protected !!