نرم افزار طراحی محصولات اعلام سرقت Satel لهستان

همونطور که دوستان درجریان هستن نرم افزار confx برای طراحی و همچنین تست قطعات و دیوایس های مختلف با کنترل پنل های ستل (Satel) می باشد.

نرم افزاری فوق العاده کاربردی و یوزر فرندلی

جانمایی به راحتی آب خوردن!

در ورژن های قبل شما می توانستید پلان مکانی را که قرار است سیستم آلارم یا سیستم هوشمند نصب شود را در نرم افزار آپلود کنید و سپس دیوایس های مد نظرتان را روی پلان جانمایی کنید و اگر قطعه یا دیوایسی رو اشتباه انتخاب می کردید نرم افزار ایراد میگرفت و اطلاع می داد.
به عنوان مثال اگر کنترل پنل اینتگرا ۳۲ رو انتخاب می کردید و دیوایس اباکس اضافه میکردید به شما اطلاع می داد که حتما بایستی ماژول وایرلس acu120 , acu170 را هم انتخاب کنید.

برآورد هزینه آنی!

در ورژن های بعد حتی اگر جریان مصرفی شما از توان پاور دستگاه بیشتر می‌شد، هم اطلاع می داد و به شما پیشنهاد یکی از ماژول های پاور aps412 یا … را می داد.
در مرحله بعد شما حتی می توانستید قیمت تمامی سنسورها و ماژول ها و کنترل پنل ها را هم در نرم افزار وارد کرده و نهایتا بعد از انتخاب دیوایس های مختلف در یک پلان ، به شما برآورد مبلغ کل لوازم مورد نیاز را هم اعلام می کند.

با ورود سنسورهای حساس و حرفه ای سری اسلیم این نرم افزار آپدیت شده و در ورژن جدید حتی به شما زوایای تحت پوشش سنسورها را هم اعلام می کند!
به این صورت حتی شما داخل نرم افزار می توانید بفهمید که مثلا سنسور اسلیم لونا تا کدام قسمت محل پلان شما رو پوشش می دهد و اینکه آیا نیاز هست که سنسوری اضافه شود یا خیر (در ورژن های قبل سنسورها را به صورت یک نقطه رنگی نشان می داد)

پیشنهاد می کنیم تا با آپدیت و استفاده از امکانات و قابلیت های نرم افزار confx لذت یک طراحی مهندسی را به خود هدیه دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

EnglishIran
error: Alert: Content is protected !!