معرفی دزدگیر پرفکتا برند ستل لهستان

معرفی پنل‌های دزدگیر پرفکتا

در این مقاله می‌خواهیم به معرفی بردهای مرکزی اعلام سرقت یا همان پنل دزدگیر پرفکتا بپردازیم. این بردها برای پیاده سازی سیستم اعلام سرقت، اعلام حریق و هوشمندسازی(به صورت محدود) برای ادارات ، بانک‌ها، منازل، ویلاها و کارگاه‌ها مورد استفاده است.

  • این بردها شامل دو پنل 16 زون و 32 زون است.
  • بردهای پرفکتا به 2 قسمت (پارتیشن) تقسیم می‌شود که میتوان دیوایس‌های مختلفی را در این 2 پارتیشن تعریف کرد.
  • در تمامی پنل‌های پرفکتا میتوان 4 عدد Keypad (در بردهای سری وایرلس تا 4 عدد کی‌پد وایرلس) اضافه کرد. این کی‌پدها قابلیت فعال یا غیر فعال کردن سیستم را دارند.
  • همچنین امکان دسترسی به تمامی زون‌ها و خروجی‌ها و تعریف و ویرایش یوزر، کدهای یوزر، شماره تلفن و اسم شخص را داراست.

در پنل دزدگیر پرفکتا (32 و 16) زون‌ها برروی برد هم به صورت سیمی و هم به صورت بی‌سیم قابل تعریف است. برروی هر برد 8 زون وجود دارد. در صورت نیاز به افزایش زون میتوان از بردی به نام INT-E استفاده نمود و همچنین میتوان از دیوایس‌های مختلفی از جمله چشمی، داخلی چشمی خارجی دتکتور دود و گاز و دیوایس دما سنج برای کنترل دما محیط استفاده نمود.

بردهای مرکزی سری پرفکتا دارای 12 خروجی (OUT PUT) است که 4 خروجی آن بر روی برد بصورت 25mlA) LOW-CURRENT) و 2 عدد آن HIGHT- CURRENT(1000mlA) است.
برای استفاده از مابقی خروجی‌ها باید از بردی به نام INT-O استفاده نمود، که با کمک این دیوایس میتوان 8 عدد رله LOW-CURRENT و 8 عدد رله HI-CURRENT متصل کرد.

در تمامی پنل‌های ذکر شده، میتوانید 16 عدد یوزر تعریف کرد، که 15 عدد از آنها به صورت یوزر عادی است و تنها یک عدد به صورت سرویس دهنده (MASTER) قابل تعریف است.

در پنل‌های وایرلس میتوانیم 16 عدد ریموت اضافه کنیم، که با استفاده از آن می‌شود سیستم اعلان را فعال و یا غیر فعال کرد. لازم به ذکر است که می‌توان کنترل تمامی خروجی‌های موجود در برد را نیز کنترل کرد.

در پنل‌های وایرلس میتوان با استفاده از برد INT-RX-S ریموت را اضافه کرد.

برای تلفن‌کننده در بردهای مختلف میتوانیم به صورت 8 عدد تلفن ثابت و یا همراه شماره‌ها را ثبت نمود.

چند نکته در رابطه با ماژول‌های Perfecta

  • در ماژول Perfecta (WRL) دو عدد سوکت سیمکارت به طور همزمان فعال می‌شود که به صورت 2G ساپورت است.
  • در ماژول Perfecta-LTE (WRL) هم 2 عدد سوکت سیمکارت به طور همزمان فعال می‌شود که به صورت 3G-4G-5G فعال می‌شود.
  • در ماژول Perfecta-IP با استفاده از کابل LAN میتوان اترنت برد را برای استفاده از اپلیکیشن راه اندازی کرد.
  • در ماژول Perfecta-T با استفاده از خط تلفن ثابت میتوان تلفن کننده را راه‌اندازی کرد.

برای راه اندازی اپلیکیشن (PERFECTA SOFT) به غیر از پنل Perfecta-T میتوان بر روی سیستم عامل اندروید و IOS راه اندازی کرد. این اپلیکیشن میتواند از راه دور سیستم اعلام سرقت را فعال و غیرفعال کند و در دسترسی به تمامی زون‌ها دارد و دسترسی به تمامی خروجی ها دارد. همچنین میتوان با استفاده از اپلیکیشن فوق تمامی LOG EVENT های پنل‌ها را به دست آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

EnglishIran
error: Alert: Content is protected !!