عمر مفید یا MTBF در دوربین مداربسته پاناسونیک

اگر قرار شود که به یکی از بارزترین خصلت های دوربین‌های مداربسته پاناسونیک اشاره کرد، MTBF یا عمر مفید دوربین ها است.

MTBF در واقع مخفف Mean-Time Between Failure است. قبل از بررسی فنی دوربین های مداربسته پاناسونیک در خصوص عمر مفید، می توان به تجربه عملی مصرف کنندگان این تجهیزات اشاره کرد. بنابراین اتمام عمر مفید این تجهیزات با عملکرد صحیح و موثر، بسیار بالا بوده و کافی است. به طور مثال می توان تصاویر دوربینی را که سرویس تمیز کاری شده را با تصویر روز اول مقایسه کنید و مطمئن باشید که هیچ تفاوتی با دوربین نو و آکبند ندارد.

همچنین بسیار مهم است که در مورد عمر مفید در دوربین مداربسته پاناسونیک، این نکته را بایستی در نظر داشته باشید که این پارامتر به عواملی همچون استفاده محصول در محیط بیرون یا محیط داخل کاملا وابسته است و اینکه آیا دوربین مورد نظر دارای قطعه متحرک است یا خیر در نتیجه موثر خواهد بود.

قطعا در این خصوص، عمر مفید دوربین‌های متحرک کمتر از دوربین‌های دام و بولت و دوربین‌های وری فوکال است که از دوربین های لنز فیکس استفاده می کنند و صد البته ارائه مدارک مربوط به عمر مفید دوربینهای مداربسته توسط کمپانی های معتبر قابل استناد تر و حقیقی تر خواهد بود.در صورت نیاز شما می توانند این مدارک را از شرکت حفاظت الکترونیک عرفان نماینده رسمی دوربین های مداربسته پاناسونیک دریافت نمایند.

2 comments on “عمر مفید یا MTBF در دوربین مداربسته پاناسونیک”

  1. اسماعیل آرنگ
    اسماعیل آرنگ:

    واقعا درسته
    هنوز دوربینهای نصب شده یکی از کارخانجات تولید کننده مواد شیمیایی 20سال پیش که از سری VPو دیتا کواکس بودند یا دوربینهای IPسری اول کیفیت همانند روز اول را داراست.البته نوع آب و هوای منطقه و نحوه اجرا نیز بسیار حایز اهمیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

EnglishIran
error: Alert: Content is protected !!