دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-X6531NS/WV-X6531N

معرفی دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-X6531NS/WV-X6531N

دوربین مداربسته فست دام (Fast Dome) سری اکستریم پاناسونیک با زوم 40 برابر اپتیکال و با قابلیت لرزه گیر هوشمند در حالت زوم و قابلیت intelligent Auto و امکان تنظیم اتوماتیک منو و امکان ارایه تصویر رنگی در حالت نور بسیار کم با قابلیت Color Night Vision می باشد.

این دوربین قابلیت جبران سازی نور با میزان 144db را دارا است و همچنین مجهز به طلق پیشرفته Clear Sight Coting که کامل تر از Rain Wash Coating می باشد. در ضمن این دوربین مجهز به قابلیت تضمین امنیت اطلاعات با استاندارد FIPS که استاندارد فدرال آمریکا می باشد.

این دوربین با قابلیت Auto Eyelid Mechanism یا سایه پلکی باعث جلوگیری از 2 تصویر شدن هنگام زوم و بالاتر رفتن دوربین از سطح افق را می دهد.با توجه به فشرده سازی H.265 و داینامیک اسمارت کدینگ امکان کاهش بسیار زیاد پهنای باند را امکان پذیر می سازد. این دوربین امکان هوشمند سازی تصویر بابت ویدئو آنالایتیک های مطرح شده ،بابت عبور از خطوط و ورود و پرسه زنی به سطح تشخیص مسیر حرکت ، تشخیص خرابکاری در پوشاندن دوربین و یا از فوکوس خارج کردن تصویر و تشخیص ورود و یا خروج شئ و همچنین امکان تشخیص جاده ای ایستادن از حرکت و یا حرکت در مسیر برعکس خودرو ها را دارا می باشد.

این دوربین مداربسته پاناسونیک با داشتن S در انتهای Part Number امکان استفاده این دوربین را در محیط های نمکی امکان پذیر می سازد . در کل این دوربین با قابلیت های منحصر به فرد از بابت تصویر روز و شب میزان زوم و استحکام در شرایط سخت بسیار مناسب برای محیط های کنترل ترافیک – جاده ای -خطوط ریلی بندرگاه – پتروشمی – فرودگاه – انبار های نفت و گاز – مال های بزرگ – و بسیاری از مراکز دیگر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

EnglishIran
error: Alert: Content is protected !!