نرم افزار تشخیص چهره WV-ASF950 و دوربین مداربسته پاناسونیک

نرم افزار تشخیص چهره WV-ASF950

در این مقاله قصد داریم به ویژگیهای خاص نرم افزار تشخیص چهره پاناسونیک اشاره کنیم. در نظر داشته باشید مفهوم Face Detection به این معناست که دوربین ها یا سیستم ها از صورت ها عکس می گیرند و سپس هر زمان نیاز شد، با ارائه عکس مورد نظر در سیستم جستجو انجام می گیرد و سپس زمان ورود مشخص می شود. اما Face Recognition که موضوع اصلی در این سیستمها است، به این معنا می باشد که شما یا به لیست سیاه Register دارید، که سیستم به محض تشخیص فرد مورد نظر در دیتا بیس جستجو کرده و اطلاع رسانی می کند و یا شما یک لیست سفید Unregistered دارید، که در صورت تشخیص هر صورتی که در لیست نیست به شما هشدار می دهد.

حال در نظر داشته باشید دوربین های پاناسونیک مجهز به نرم افزار جداگانه به نام Best Shot می باشد، SAEASF که به صورت جداگانه روی دوربین ها نصب شده و بهترین عکس مورد نظر را گرفته و به سرور می فرستند.

از امکانات ویژه این نرم افزار به نسبت معادل های مطرح شده در دنیا می توان به تشخیص صورت افراد با سن متفاوت و با ماسک و عینک دودی و زوایای بسیار بالاتر از استاندارد جهانی که در حالت افقی 45 درجه و در حالت عمودی 30 درجه است، اشاره کرد . در ضمن این نرم افزار با توجه به مجهز بودن سیستم Best Shot می تواند از 10 دوربین در حالت لیست سفید و تا 20 دوربین در حالت لیست سیاه رو ساپورت می کند.
جهت بهینه شدن رفتار سیستم پیشنهاد می شود از دوربین های پیشنهادی خود پاناسونیک (که به نظر بهترین پیشنهاد WV-S1131 همراه لنز تله می باشد) استفاده کرد . چنانچه شما در سیستم نظارت تصویریتان دوربین مداربسته پاناسونیک همراه NVR های پاناسونیک و یا نرم افزار VI را داشته باشید با داشتن تصویری به راحتی می توانید ویدئوی آن را نیز داشته باشید.

در این نرم افزار تشخیص چهره دوربین های مداربسته پاناسونیک امکان رجیستر تا 30 هزار نفر به عنوان لیست سفید و سیاه وجود دارد و در تشخیص سیستم می تواند در یک ثانیه 30 هزار عکس را در لیست سیاه و در 3 ثانیه 30 هزار عکس را در لیست سفید به صورت لایو تشخیص دهد. در ضمن در حالت سرچ معمولی امکام سرچ 5 میلیون عکس در 3 ثاینه را دارا می باشد. در یک سیستم بزرگ می توانید تا 100 سرور را با هم یکپارچه و در 16 نقطه برای نرم افزار تشخیص چهره مانیتور کنید. در ضمن مانیتورینگ این سیستم با لایسنس و نرم افزار های جداگانه به صورت Plug in در نرم افزار های WV-ASM300 و VI پاناسونیک و همچنین نرم افزارهای مایلستون (Milestone Software) و جنتک (Genetec Software) امکان پذیر می باشد.

One comment on “نرم افزار تشخیص چهره WV-ASF950 و دوربین مداربسته پاناسونیک”

دیدگاهتان را بنویسید

EnglishIran
error: Alert: Content is protected !!