دوربین مداربسته پاناسونیک آنالوگ و شبکه

قدمت و اصالت؛ دوربین مداربسته پاناسونیک!

در این مقاله قصد دارم کمی به گذشته دوربین مداربسته در کمپانی پاناسونیک بپردازیم.

قطعا می دانید، زمانی که بسیاری از کمپانی های موجود حال حاضر، در بازار جهانی حضور نداشتند، کمپانی پاناسونیک به صورت گسترده دوربین مداربسته را در سیستم های آنالوگ ارائه می کرد، که قطعا دوستان علاقه مند، دوربین‌های فوق العاده آن را به یاد دارند. دوربین هایی از قبل دوربین WV-CP480 که با توجه به اصالت و WDR فوق العاده آن اکثرا در ورودی بانک ها نصب می‌شد و هنوز هم که هنوز است، در بسیاری از پروژه ها به خوبی روز اول کار می‌کند و یا دوربین فست دام بی نظیر و بی جایگزین در دنیا از قبیل WV-CW860 و یا WV-CW960 که گاها با عمر کارکرد بالای ۲۰ سال، به خوبی در حال ارائه تصویر ایده آل هستند.

لازم به ذکر است اصالت و ماندگاری تصویر در دوربین‌های مداربسته پاناسونیک هنوز هم بی رغیب است و اثبات این‌ موضوع همین بس که این دوربین‌های آنالوگ پاناسونیک هنوز تصاویر بسیار بهتری از دوربین‌های نسل جدیدتر و تحت شبکه را ارائه می‌دهند، که عمرشان بسیار کمتر از این دوربین‌های پاناسونیک است.

اما یکی از شاهکارترین تولیدات آنالوگ پاناسونیک ماتریکس ها و علی الخصوص‌ ماتریکس WJ-SX650 پاناسونیک به عنوان مغز متفکر سیستم هر پروژه ای بود که تا کنون بدون نقص کار می‌کند. قطعا برای مهندسینی که پایه و شروع کار آنالوگ داشتند، یکی از جذاب ترین سیستمهای نظارت تصویری در دوربین‌های مداربسته پاناسونیک است.

جالب است که بدانید برند پاناسونیک تولید دوربین تحت شبکه را از زمان بسیار قدیم شروع کرده بود، مدل هایی مانند دوربین‌های NM100 و یا WV-NP100. اما شروع اوج گیری دوربین تحت شبکه پاناسونیک با تولید سری های WV-SP105 و یا WV-SP306/305 و برای مدل های دام WV-SF336/335 بود.

نسل جدید؛ دوربین های تحت شبکه

و بالاخره دوربین‌های جدیدتر! پاناسونیک شروع و رقابت اصلی خود را که موجب کنار زدن برندهای معتبر جهانی شد، با تولید سری های Enhanced با WDR بی نظیر 133 دسی بل آغاز نمود.
همچنین جالب است که بدانید، دوربین‌های تحت شبکه پاناسونیک بر خلاف برند های رقیب همچنان در حال نوآوری جدید هستند و با تولید سری دوربین‌های Extreme انقلابی در صنعت نظارت تصویری دوربین‌های مداربسته در دنیا ایجاد کرد. از بارزترین مشخصات این دوربین‌ها زیبایی و کارایی ظاهری و‌ فیزیکی منحصر به فرد ، مخصوصا در دوربین‌های مدل بولت است.


برخورداری از WDR بالای 144 دسی بل و ارائه تصویر فوق العاده در شب و جدایی از آن، تکنولوژی فشرده سازی تصاویر H.265 به همراه تکنولوژی داینامیک اسمارت کدینگ که موجب کاهش پهنای باند دوربین در شرایط خاص به کمترین حالت خود می شود.

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد در دوربین های نسل جدید تحت شبکه پاناسونیک، رفتار ‌کیفیت مادون قرمز های فوق العاده آنهاست که بر خلاف سایر برند ها با تعداد 1 الی 2 عدد ال ای دی مادون قرمز  بهترین رفتار را در اختیار شما قرار می دهد.

و البته از ویژگیهای بسیار ویژه در نورهای مادون قرمز دوربین های متحرک پاناسونیک است، که به صورت شگفت انگیزی قابلیت زوم‌ هوشمند را دارند و که قدرت زوم مادون قرمز در مدل WV-X6533LN به 350 متر می‌رسد.

4 comments on “دوربین مداربسته پاناسونیک آنالوگ و شبکه”

  1. محمود ابراهیم آبادی
    محمود ابراهیم آبادی:

    سلام وعرض ادب میخوام بدونم چطوری میشه مات شدن تلق دوربینای اسپیدام پاناسونیک را بر طرف کرد. ایا نوش موجوده اگه هست قیمتش چنده؟

    • شرکت حفاظت الکترونیک عرفان
      شرکت حفاظت الکترونیک عرفان:

      سلام. لطفا در ساعات اداری با دفتر تماس بگیرید. متشکریم.

دیدگاهتان را بنویسید

EnglishIran
error: Alert: Content is protected !!