انتخاب کاور مناسب برای دوربین‎های مداربسته پاناسونیک

در این‌ مطلب سعی شده است تا در خصوص انتخاب کاور مناسب برای دوربین‌های بسته پاناسونیک مواردی کاربردی را بیان کنیم.

در بسیاری از پروژه ها شما مجبور به استفاده از دوربین های باکس به همراه لنز و کاور به صورت جداگانه هستید ، این موضوع می تواند به استانداردهای اجرایی کارفرما در این خصوص‌ و یا نیاز استفاده از لنز های تله و یا نیاز به نور های مادون قرمز و یا شرایط خاص محیطی از قبیل گرما ، خورندگی و یا محیط های ضد انفجار ارتباط داشته باشد.

حال شما در نظر داشته باشید کاوری که شرایط ذیل را دارد، اولویت شما در انتخاب صحیح باشد.
  • قطعا اولین موضوع انتخاب برند مناسب که پیشنهاد هر کارشناس خوش سلیقه ای قطعا برند ویدئوتک ایتالیا می‌باشد
  • مورد بعدی چنانچه شرایط محیطی خاص نباشد می‌توان از کاور های پلی کربن و یا آلومینیومی که قطعا مورد آلومینیومی انتخاب بهتری خواهد بود. و علت آن سرعت تخلیه حرارت وارد شده از کاور در همگام شب و یا هوای خنک می‌باشد.
  • مورد بعدی در خصوص سان شیلد کاور بوده که سانشیلد پلی کربن از سان شیلد آلومینیومی جهت کمک بهتر در عدم انتقال حرارت خورشید به داخل می‌باشد و البته سانشیلدی که با بدنه فاصله و عایق هوا دارد بسیار کمک کننده می‌باشد.
  • مورد بعدی کاورهایی که قابلیت از کنار باز شدن یا side opening را دارند می باشند، که این کاورها بسیار در زمان تنظیم دوربین کمک کننده می‌باشد.
  • داشتن استاندارد رطوبتی و گرد غباری IP66 برای کاور جهت نصب در محیط بیرون مناسب تر از استاندارد ip67 می‌باشد . در این خصوص لازم است در جریان باشید پاس کردن آزمایشی استاندارد IP 66 با توجه به اینکه تست رطوبتی با فشار آب واتر جت پاس می‌شود از پاس کردن ip67 سخت تر ‌مهم‌تر می‌باشد .

شما عزیزان می توانید به جهت دریافت مشاوره تخصصی با ما در ارتباط باشید. با افتخار پاسخگوی شما خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

EnglishIran
error: Alert: Content is protected !!