نکات مهم در نصب و راه‌اندازی نرم‌افزار VI ویدئو اینسایت

نکات مهم در نصب و راه‌اندازی نرم‌افزار VI ویدئو اینسایت

قبل از نصب نرم‌افزار مدیریت تصاویر ویدئو اینسایت VI (Video Insight) برروی سرور یا کلاینت، می بایست حتما اطلاعات ذیل را در مورد :

  • تعداد دوربین
  • برند دوربین‌ها
  • فرمت فشرده‌سازی
  • رزولوشن
  • فریم
  • میزان زمان رکورد

را دقیقا بررسی کنید، تا سرور مورد نظر جهت پروسس و رکورد تصاویر را به درستی انتخاب نمایید.

  • نکته مهم بعدی، در نصب نرم افزار ویدئو اینسایت VI، بحث کلاینت‌هاست. اینکه چه تعداد اپراتوری و یا کلاینت‌های مدیریت تصاویر در مانیتورینگ و ویدئو‌ وال مورد استفاده است.
  • اطلاع داشته باشید نرم افزار ویدئو اینسایت قابلیت بسیار بالایی در نمایش تصاویر جهت مانیتورینگ گسترده را داراست و دارای  قابلیت ویدئو‌ وال بسیار فوق العاده‌ای است.

بنابراین برای انجام این مهم در مانیتورینگ دوربین‌‎های مداربسته در ابتدا بایستی به فرمت فشرده سازی (فرآیند Decomprestion برای H.265 سنگین‌تر است) و تعداد تصاویر و پنجره‌های آن دقت کافی داشت تا ضمن انتخاب کیس مناسب و از آن مهمتر کارت گرافیک و تعداد و ‌نوع خروجی آن نتیجه مناسب را دریافت کرد.

با دانستن اطلاعات لازم جهت نرم افزار Video Insight باید دقت داشته باشید که از سورس مناسب جهت ویندوز‌های مناسب چه در سرور ، ویندوز سرور 2019 ، 2022 ،ویندوز 10 و 11 و جهت کیس‌های کلاینت از ویندوز 10 و 11 استفاده شود.

پس از انتخاب ویندوز مناسب، نصب و راه‌اندازی و اکتیو کردن و نصب درایور‌های آن به درستی بسیار مهم اسیت.

درنظر داشته باشید جهت نرم‌افزارهای مدیریت تصاویر، علی الخصوص نرم افزار ویدئو اینسایت VI حتما از هاردهای پرسرعت، چه در سرور و چه در کلاینت، استفاده کنید.

قبل از نصب نرم افزار ویدئو اینسایت علی الخصوص برای نمايش تصاوير از تنظيم و یا قطع آنتی ویروس و یا فایروال سيستم مطمئن شوید. حتما سیستم شما دارای IP Static و Power Option آن به حالت Never باشد، تا سیستم به حالت Standby نرود.

نصب نرم افزار ویدئو اینسایت بسیار ساده است، با توجه به اینکه این نرم افزار دارای دیتابیس است، حتما از ویندوز خام (تازه نصب شده) و از دیتابیس خود نرم افزار جهت نصب استفاده کنید. در ضمن در حفظ و نگهداری پسورد دیتابیس، که بایستی سخت (ترکیبی) باشد، دقت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

EnglishIran
error: Alert: Content is protected !!